Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Skitsnack/OT-tråden

Allt som inte passar in någon annanstans. Allt som inte handlar om någonting (eller om allting) och kanske inte förtjänar en egen tråd kan skvallra, snackas och pratas om här!
Reply

Dags att sortera FPS-samlingen i alfabetisk ordning per format. Börjar alltid med Xbox.
Reply

Ah, smart. Gjorde det med filmsamlingen för ett tag sen. Kanske dags för alla spel nu med faktiskt.
Reply

Dags för 360-spelen  Smile
Reply

(11-06-2019, 05:28 PM)Gazimaluke Wrote:  Dags för 360-spelen  Smile

Hade runt 100 st 360 spel innan jag sålde av de flesta av dem. Har dock ännu ett 20-tal kvar. Köpte faktiskt ett nytt 360 förra veckan som jag fick hem idag. Mestadels för att återuppleva gamla saknade XBLA-spel som Outrun Online Arcade och Sega Rally Online Arcade.  Vilket antagligen triggades av att jag fick hem ett Dreamcast tidigare i veckan. =)

En gammal bild på samlingen i sina glansdagar. Nu för tiden är jag mestadels en 21st century digital boy. Vilket jag kompenserar med en lägenhet full av hårdvara i form av konsoler och handkontroller/arcade sticks.

[Image: 0Oyx2TY.jpg]
Reply

Köpte med en 360 till ganska nyligen och en original Xbox.

Nu är alla Xbox-spel i FPS-samlingen uppe. Fast det verkar fattas några  Dodgy

Hur fick du bilden att inte bli en lite tumnagel? Bra att forumets admin frågar det  Tongue
Reply

(11-07-2019, 03:53 PM)Gazimaluke Wrote:  Hur fick du bilden att inte bli en lite tumnagel? Bra att forumets admin frågar det  Tongue

Länkar bara från Imgur-uppladdningar.  Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)